Isnin, 27 Julai 2009

Produk Kecantikan N3 BeautyCare


Hai...sy masih baru lg dlm jual beli dlm blog...sebagai pembukaan sy ingin mmperkenalkn produk kecantikan N3 BeautyCare. Produk ini dijamin 100% original dari pengasasnya. sesiapa yg berminat dan ingin mencuba bole inform sy melalui email di facebook saya sya_raex07@yahoo.com atau contact 0123340034 (mimi). hanya serious buyer je. thanks.selamat mencuci mata.!

8 ulasan:

  1. salam H.Kitty.Sy telah gnkan produk n3 ni.Mmg bgs dan amt berkesan sekali......bg yang berkulit jerawat, jgn lupe pki produk ni.Insyallah kulit anda akan halus dan lembut................

    BalasPadam
  2. Salam, sory sume yg pernah mengikuti blog nih dan pernah call sy tuk bli produk nih.. actually sy da lame xupdate cz busy sgt.. so dsbbkn ramai yg da tgk blog nih dan ramai yang da pakai so skang sy akan update tuk produk nih..

    BalasPadam
  3. Thanks so much to all buyer yang support me n da try n percaya akn produk nih.. kepada sesiapa yg baru nk try bolela call num sy or juz create dkat blog nih.. insyaAllah sy akn bace nnt..

    BalasPadam
  4. Saya penguna n penjual n3 kawasan kota tinggi bolehubungi saya di fb utk kawsan johor kami stokis n3...Azreen ana

    BalasPadam
  5. baru petang tadi saya beli sabun n3..dua kali pakai..muka mmg tegang jer..cume agak pedih msa basuh muka..sbb kan muka saya ada jerawat yang baru tumbuh..nant saya akan update perkembangan yerrr...

    BalasPadam
  6. sy pon bru gn gak..dulu nk tgok muke kat cermin,mcm nk nangis je..xsggp...
    bl d perknlkm olh sorg kwan tu,trus cuba..alhamdulillah....part n jrwat dah berasur kurang...tpi ckit mgelupas...
    *petua untk d kongsi bl muke jd tegang*
    basahkn kain&letkn ats muka...blh kurarngkn perit waktu siang hri pns terik..
    tq N3

    BalasPadam
  7. saye pon baru gune 3 hari..mmg pedeh giler kalo pakai..rase xsggup lak nk tggu 2 minggu ni..hehe

    BalasPadam